Mobil inlägg

Vakna precis av ingenting. Klockan är snart 2 på morgonen. Själv tycker jag att det är skönt vakna nu. Vet inte varför? Men iallafall, idag blir det att tagga skolan, har inte varit där i typ en vecka. Har ju som i rättare sätt varit sjuk. Men då har jag fixat med bloggen. Hade så otroligt tråkigt. Saknar hela skolan alla kompisar. Mitt öga ser fortfarande mobbat ut. Men efter skolan drar jag till stan med min lilla kompis Maja. Kika lite och sen ska hon klippa sig på min mammas salong. Sen drar vi kanske till stan igen men tror inte det? Sen blir det att sova. Sen på Tisdag är vi lediga, kanske måste göra massor av läxor. Sen blir det iallafall att vara med maja och min gamle vän Lif. Ska bli otroligt kul, vi ska göra allt. Men bilder kommer, det kan jag lova. Oh senare på tisdagen har ju vi match mot falköpings kik. Men dom klor vi nog. Just nu ligger jag och lyssnar på bra låtar. Så jag får väl sova ett par timmar till. Hejdå så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin