Gårdagen

ja, igår spelade jag match med Skultorp if f99, vi vann men 2-1, gick skit ärligt talat.. Vi hade inte spelat på ganska längre och det regnade så det var ju blöt också. Jag har inga bilder från den matchen eftersom det regnade och pappa va hemma. Men jag gjorde ju mål också, maja med för den delen.
Mitt mål,
Majas mål, grymt asså. Ni måste kolla på dom.
Men det gjorde jag inte bara, jag var med Wilma Å, vi gick på stan grymt kul var det måste jag säga. Vi satt och åt minst i en timme och jag menar det vi åt. gick lite i affärer. Köpte två saker. Vi gick på stan i fyra timmar,sen var jag tvungen att ta bussen hem.
Vi provade sol glasögon på teknik magsinet eller vad man kallar det? 
bilden är lite suddig men,
Dagen var bäst, tack för den wilma du gjorde min dag.
xx. VilmaB

Kommentarer
Postat av: wilma

hahaa, så underbart fin bild på dig o mig, omen vilmaa!!! va fin då?!

loveu! <3

2011-09-01 @ 17:38:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin