Dag 13 – Den här veckan

Dag 13 – Den här veckan,

i måndags
så var jag med vilma, vi slutade halv 4 så åkte vi hem till mej o käkade lite sen drog vi på match nere på orkanvallen (våran hemma plan). vi spelade mot Norra Fågelås, de har ett lag med från 99:or - 96:or... men vi vann med 13-2 iaf, hehe. förra gången vann vi med 14-1.

i tisdags  så var jag med sara. vi var hemma hos henne, hon bor i hentorp. vi gjorde inte så jätte mycket, lyssnade på musik, skrattade o så. på eftermiddan så tog jag bussen hem till skultorp o gjorde mig iordning för vi skulle gå på min kusins 20-årskalas.

onsdag (idag), jag åkte till skolan på morronen, va med på en lektion (hehe), sen började att må dålig o sen så kom farmor o hämtade mej. jag nu så sitter jag med datorn i knät o kollar på tv.. det blir ingen skola imorron heller.. :(


"gamal bild på mej o vilma"


xx.
maja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin