Tisdag morgonen

Idag drar jag till skolan som alltid. Vi ska ha träslöjd det finns ju inget bättre, fråga bara Linda. Eftersom maja går på krykor, undrar då va hon ska göra i slöjden. Vi blir nog inte klara denna lektionen heller. Mycket skratt blir det istället, grymt kul vi har asså! Imorgon blir det hem och plugga efter skolan. Måste plugga engelska, italienska, so;n och matten. Tror jag fick med allting. Hinner nog inte träna, kunde knappas andas föra, men det börjar bli bättre. Hoppas jag iallafall. Ja just det ska fixa några headers till några bloggar som jag fixar imorgon. Och jag ska nog publicera det här på bloggen när jag är klara med allas. Nu början skolan om ca sex timmar. Hejdå så länge :))

Kommentarer
Postat av: hanna

har frågestund, fråga gärna något! puss<3

2011-10-11 @ 22:16:13
URL: http://noviis.blogg.se/
Postat av: lindis

Heheh, jälka fin man ska vara då heheh

Fett kul jao!<3

2011-10-12 @ 07:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin