kan inte somna

men idag vaknade jag klockan 10 ca?
Selma satt och hållde på med min andra dator. Jag va så trött tills jag somnade om, hah. tills klockan 12, men vi låg i sängen till 13.30 typ?
Sen vi gick upp gjorde i orning oss och fixade lite små grejor, så gjorde jag och selma en sak, eheh
Vi tänkte dra in till stan och fixa lite små grejer, men Selma orkade tyvärr inte..
vi chillade hemma lite o tog de lungt, vi kollade på tv och satt med var sin dator också.
sen senare kom jag på att vi kunde kolla bio, så vi kollade på en film som heter In Time.
Den va ganska bra och jag tycker nog att ni kan se den. den är nog värd att se, ger iallafall 4/5 på filmen.
sen va klockan 20.00 så vi stack hem. och nu kan ju inte jag sova..
men ska försöka, adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin