ännu en vanlig dag

Dålig upgratering, men vi har haft fullt upp med MASSOR av läxor. eller kanske inte?
Men alla dagar går så fort och man hinner inte med alltihoppa. Försöker så mycket vi eller iallafall jag.
Igentligen ska jag öva på glosorna för att jag inte kan dom, hehe
men orkar inte och har ingen lust med det heller. Men blir väl tvungen till det innan min kusin kommer hit,ca en timma.
Idag hade vi bok & berättar dagen eller vad det heter? Det som va bäst va nog spök historina.
Lång och seg dag, alla slutade typ 13 eller 14 förut alla sexor, vi slutade 15;20. tummen neeer
Men senare av denna  dagen drar jag mig mot idrottshalen och sicktar drömarna högt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin