bloggar osånt

Vilma Ward
En blogg om henne liv och vad hon tänker när allt är bra och dåligt.
En rolig blogg att läsa, upgraterar ofta!
Elsa Breman
Bloggen handlar om allt från hennes vardagar och hon skriver mycket om sport, spelar cuper osånt
+ Att det är Majas lilla syster
Daniella Helander
En blogg jag läser varje dag, intressant blogg och bra.
Jag gillar hennes designer
Agnes Kalsson
Bra blogg, läser den ibland och gillar hennes texter.
Selma Jobrink Cedefors
Bloggen är bra, jag följer den hela tiden.
Seg på att upgratera ibland, heh..
Matilda Andersson
Bloggen kollar jag ofta,
den ar bra och handlar om allt möjligt
Julia Lidnert
Bloggen handlar om allt möjligt.
+ hon tar skit bra kort
Ida Johansson
En blogg jag har koll på hela tiden, grymt fin
älskar hennes header
Wilma Åkesson
Det är en fin blogg
Den handlar om allt möjligt, t.e.x fotboll och hennes vardagar
Doris Linsdröm
En blogg med m
tycket bilder och bra upgateringar
Julia, Elin, Kajsa, Felicia och Nora
En blogg som är rolig, alla skriver om allt
Cassandra Kvist
En blogg om sårg ibland och gladhet
men tycker bloggen är super!
Moa Sjödin
En blogg om allt mölligt
ganska bra!
Moa Anderasson
Grymt bra blogg tycker jag.
allt möjligt skrivs
Jennifer Svensson
en grymt rolig tjej
bloggen är rikigt bra
Felicia Aradszky
tror jag att efternamnet stavas, bloggen är rikitigt vra
det handlar allt mellan himeln och jord
Ebba Hägglund
En tjej som bloggr om livet.
bra blogg
klar med alla bloggar, tror inte att jag har glömt någon
en halv timme, är lyckad!

Kommentarer
Postat av: Anna

:( <3

2011-11-25 @ 21:16:14
URL: http://annabyphoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin