har inte bloggat, har inte hunnit..

nu har inte jag bloggat på några dagar, så jag skriver lite nu, bilder kommer också..


7 de

den dagen fick vi besök av min gamla klasskompisar, eller mina o vilmas gamla klasskompisar martin o olle! de kom runt 12 på dagen. sen på dagen så gick vi till solvik (en camping) o spelade fotboll o badade. hah det ä jätteroligt att spela fotboll på solvik, för men blir typ 10 pers i varje lag. det ä typ folk från hela europa som ä med, der roligaste ä när norrmän ä med, hahah!


martin, elsa o olle


8 de

igår så var vi på smögen bryggan, jag köpte inget men såg massor av fina sakar.. på kvällen så kollade vi på världens tråkigaste film, den hette typ sälskafsresan golfaren, den va skit tråkig...

9 de

Idag så var det varmt, vi åkte till tången o badade, (ett badställe utanför kungshamn..) på eftermiddan så åkte vi badring, det va skit roligt! martin åkte själv i slutet, han ville åka i fast det gjorde han aldrig, haha!  nyss så åkte de hem o nu sitter jag o ä dö trött o har jätte tråkigt! 
slänger in en bild på när martin o olle åkte badring ( bilden ä ganska suggig bara för att vi har zommat in ganska mycket.. )





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin