the day was awesome

Ja, igår var ju jag med mina underbara kompisar Linda och Sara.
HHAHAHA gud vad kul det var asso, Först gick vi och kollade lite på stan och kollade lite i affärer.
Vi gick till gina tricot och köpte tröjer, alla köpte 2 styckna, om ni ville veta (a)
Sen gick vi och åt på Donken. Sara med sin naturela cheesburgare.
Sen shoppade jag och Sara två styckna tröjer till.
Vi hade jätte roligt medan vi var överallt och sånt, Spciellt när vi tog en glass på donken, HAHAHAHAHA Linda och jag asg åt Sara!
Sen när Sara hade åkt hem, när jag och Linda var kvar bara.
Omg hemskt ju, orkar inte beskriva alltig!
Linda, Sara och Jag.
Digga våra kläder asso
Jag och Sara på myrornas



Digga bilden, vi provar solglasögon (a)



Mobil nörden nr 1



Mobil nörden nr 2




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin