inte bloggat på ett tag..

har inte hunnnit att blogga på ett tag men jag haft fullt upp! jag har varit med emilia i 4 hela dagar, men det har varit rolig!



22 juli
jag o pappa drog iväg med våran stora båt till Lisekil (stav) för att hämta emilia, då skulle hon sova äver hos mej i tält. när hon kom hit så satta vi upp tältet o fixade iordning lite o åt sen gick vi till solvik o spelade fotboll! på kvällen så lår vi o kollade på alla 3 twilight filmerna till typ klockan halv 4, hehe. sen somnade vi o vaknade kolckan halv 1 typ, dagen där på...




23 juli
vi vaknade runt 12, halv 1 den dagen. runt klockan 4 så kom emilias mamma, pappa o lillasyster lovis. vi fikade lite o sen så gick vi o badade i väjern, eller elsa o lovis badade.. sen på kvällen så åkte vi till smögen med båterna och åt mat på en thairesturang. efter vi hade ätit så åkte vi till smögenbryggan o köpte varsina glassar..

emilia i tältet


Lovis o elsa


elsa o lovis kör dragkamp, hah


lovis äter glass




24 juli
på förmiddan så stack jag in till emilia, hon var på smögenbryggan med sin familj. sen så hängde hon med mej hem o så blev det att hon sov över hos mig en natt till!


25 juli
idag så vaknade jag o emilia runt 11, då åt vi frukost sen så åkte vi till kungshamn o gick o kollade lite.. sen på eftermiddan så tog vi gummibåten in till kungshamn o köpte en glass. emilia blev hämtad i kungshamn så jag o elsa tog gummibåten själv hem. på vägen hem så började det att spöregna. så när jag o elsa kom hem var vi pissvåta o vi frös skit mycket!

så nu sitter jag o lyssnar på "fest hos mange"





//MajaB

Kommentarer
Postat av: EMMAS!

sv: kul att du är med :)

2011-07-27 @ 13:26:31
URL: http://perssoneemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin