Harry Potter och dödsrelikerna del 2

På det sistonde har det varit dålig upgratering, men jag har haft fullt upp på alla dagarna.
Men i går åkte jag och kollade på bio med min kusin.
i kollade på Harry Potter och dödsrelikerna del 2 otrolig bra, måste jag verkligen säga.
Det var ju den sista filmen dom har ju gjort till 6-8 filmer, otoligt mycket filmer, men tiden har gått.
Den först filmen kom ut 1997 sjukt ju.
Aw, kolla vad söta dom va då.
Men denna filmen var otroligt bra, vet att jag har sa det förut, men.
Oh vad jag tycker den där voldemors eller hur han stavars, att han är otroligt äcklig :`)
Ni måste se trailern!
Harry Potter- och dödsrelikerna del 2

Kommentarer
Postat av: julia.s

maja har du sett den?

jag trodde du o jag skulle se den?

2011-08-09 @ 17:00:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin