Chill På Arenan

Haallojsaan!
Ungeför för fem minuter sedan kom jag hem.
Jag har varit på en rolig sak på arenan, det var jätte roligt, det hette Chill på Arenan. I början var det undervatten tips-promenad.
Vi körde fem-kamp, mitt lag vann, så vi vann f-kort, vi är skit nöjda för det. Sen lite senare var det vatten krig, men det var inte lika kul som fem-kampen.
Det är inte jag som har tagit denna bilden, det är min koompis Selma,
Detta var inbjudnings lappen, på lappen står det även vad vi gjorde.
Dagen tillbringades med bästevännen Selma (a)
På denna bilden, nu är jag skit trött, så bilden blev inte den bäst precis :/
Imorgon åker man till mitt underbarste paradis! :D
kanske gör ett inlägg imorgon, vem vet?
//Vilma

Kommentarer
Postat av: Hanna

Asså vad är f-kort?<3

2011-07-09 @ 17:49:19
URL: http://nooviii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin