fråågor, om man har tråkigt

VAD HETER DU?
Vilma
ÄR DU ARLLERGISK MOT NÅGOT:

ingenting
BRUKAR DU SKRATTA FÖR DIG SJÄLV:

tragiskt nog, ja haha.
ÄR DU BEROENDE AV NÅGOT:
mina underbara vänner! + telefonen...
VAD STÅR DET I DITT SENASTE INKOMMNA SMS:

hej, gör alla?
VEM VAR DEN SENASTE POJKEN DU FICK SMS IFRÅN:
amer..
BRUKAR DU GOOGLA?
ibland
HAR DU VARIT KÄR NÅGONGÅNG:

ja det har jag.
HAR DU KYSST NÅGON DEN SENASTE VECKAN?
hehe, nej.
HUR MÅNGA KUDDAR HAR DU I SÄNGEN?
tre
HUR SVARAR DU I MOBILEN:
hallå, eller hej det är vilma osv..
VEM RINGDE DIG SENAST?
pappa
BRUKAR DU KOMMA I TID:
ja, för det mesta. händer väl ibland att man kommer lite senare än man ska
NÄR MÅR DU BRA:

när jag är med dom jag tycker allra mest om
NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:

eh..
HUR KÄNNER DU DIG NU:

lite ledsen och lite glad, vet inte riktigt.
ÄR DU SMART:
jag är klassens blondie!

hahah ne då, jag är smartas jao! :D
HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR?

en kväll med massor  av skratt oså
VAD DRICKER DU HELST TILL FRUKOSTEN:
ingenting, men mjölk isånnafall
ÄR DU BLYG?
ibland
HAR DU KYSST EN FRÄMLING?
... ne?
VAD GÖR DU IMORGON?
åker bil till skolan....
VAD ÄR DET VÄRSTA DU VET?
bland annat, spindlar, små kryp och fiskar!
VAD LÄNGTAR DU TILL?

jullov och sommarlovet
VILKET ÅR ÄR DU FÖDD?

1999

SAMLAR DU PÅ NÅGOT?:
nej, ingenting.

HAR DU STRUMPOR PÅ DIG JUST NU:
ja? alltid
NÄR GRÄT DU SENAST OCH VARFÖR:

vet inte?
VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:

nej, varför?
BÄR DU GLASÖGON ELLER LINSER:

inget av det
HAR DU NÅGON PIRCING:
naaj
VILL DU GIFTA DIG:
vet inte, hehe
GILLAR DU ATT DANSA:
nje inte precis
TYCKER DU OM SUSHI:
onej,

BOR DINA FÖRÄLDRAR TILLSAMMANS:

yes, they do
KNÄCKER DU DINA FINGRAR?
JAA ;D
SENASTE LÅTEN DU HÖRDE:

all this way - amanda fondell
KAN DU LAGA MAT:
beror på vilka förutsättningar som finns haha!
BLIR DU BRA PÅ KORT:

ibland bättre, ibland sämre.
VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:

ibland ingen, tre kompisar för det mesta och det brukar oftas vara samma
VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
vet inte`?
HAR DU SNYGGA SKOR:
haha har jag väl?
VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
vem var det`?
HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
jaio
HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
nej, eller mina kuddar iorförsig 
TRE FAVORIT FÄRGER:
vit, ljusrosa, grå

VAD ÄR KLOCKAN NU:

19:50


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin