50 frågor om du har tråkigt..

1. Vill du ta ditt ex tillbaka? hehe, beror på..
2. Bor du i hus / lägenhet? huuus!
3. Har du någonsin förlorat en nära vän? mh...
4. När var sista gången du verkligen skrattade? igår
5. Något är fel, den första personen du vänder dig till? sara jonasson eller filippa brage
6. Är det någon som inte gillar dig på grund av något du gjort? ah.
7. När var senaste gången du grät mycket? typ förra helgen.
8. Är det någon du vill göra allt för? jaa!
9. Hur många kan du berätta allt för? ingen aning...
10. Har du någonsin sett en fallande stjärna? nej, för isånnafall hade mitt liv varit perfekt.
11. Har personen du senast höll händerna med betydelse för dig? ja,
12. Beskriv dig själv med ett ord? heh, galen..
13. Har du något som hör till ditt ex? whuut? fattar inte frågan
14. Har du någonsin kysst någon av det motsatta könet? nä, eller beror på vad som menas?
15. Fullständigt namn? maja katarina breman (arinell)
16. Favoritlåt? har många , men en bra är " paradice - coldplay" &  "witout you (feat. Usher) - David Guetta"
17. Favoritfärg? viiit
18. Bästa tjejvänner? sara, filippa.
19. bästa killvän? rasmus, amer .
20. Kär? aah..
21. Senaste skrivna sms? "okii"
22. Senaste skickade sms? "kom te alfa."
23. Senast kram? filippa
24. Senaste meddelande från? whuut??
25. Senaste person som jag såg? pappa :')
26. Mitt missbruk? mobiiilen?
27. Favorit butiker? JC, gina, bikbooook!
28. Vem kan jag berätta allt för? mamma o sara.
29. Favorit djur? vår katt sally ,
30. Lång? njaa, 163..
31. Vem har mitt hjärta? jag själv? eller va?
32. Favorit film? "rais you voice (stav)", "zozo" ,
"tusen gånger starkar", "ensam hemma igen" alla twilight filmer, ahh har rätt så många fler
33. En hemlighet? hihih, olykligt kär...
34. Hur mycket bryr du dig om ditt liv, 0-10? 8..?
35. De flesta minnen med? vilma, syster, martin, raasmuss & saara!
36. Människor du nyligen kommit mer "nära"? sara o johanna.
37. Vem jag inte kunde leva utan? min familj o mina kompisar som står mig närmast!
38. Vem förväntar jag mig att känna för evigt?
39. Vem jag älskar mest? min familj o mina kompisar..

40.  cola/fanta : fanta!!<333333333333333333333333333333333
41.  mjökl / vatten : mjööölk!
42.  innebandy /handboll: handboll lugnt!
43. tv / läsa : TV!!
44. vit/svart : viit!
45. USA / Thailand : THAILAND!!!
46. justin biber / avril lavigne : justin biber!
47. facebook / bilddagboken : facebook!
48. idol / talang: talang!
49. kramas / pussas: bååda :g
50. singel / förhållande: förhållandee!!!!!


// Maja

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin