Dag 2- Min första kärlek

Min första kärlek
Mitt första kärlek var nog med en som heter Martin. Men sen byte jag och maja kille tills jag blev tillsammas med majas kille Olle och maja blev tillsammans med Martin, men det vara i 2-3:an sen tog allt slut. ahaha
Men jag har säkert varit tillsammas med någon under dagis också?

Men mitt första seriösta förhållande var nog i 4:an
Blev jag och Matrin tillsammans och vi mycket roligt tillsammas.
Men vi kollade mycket på film, vi var typ beronde av filmerna Beck, vi tittade mint på 2 av beck serierna per dag, vi var då. Men vi var med ett "par" till Alexander och Selma, ahaha dom gjort vi massor av roliga saker. Men senare av fyran gjorde jag slut med Martin och allt blev krig!

Men jag har varit tillsammas med några mer, det är bara två stycken
Det står ju bara min första kärlek så jag skriver inte om alla



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin