dag 1

MAJA:

xx. jag heter maja, hah

xx. jag spelar fotboll o handboll

xx. jag ä ganska lång, fast vilma ä längre än mig, heh

xx. jag hatar att städa

xx. jag HATAR ämnet matte


VILMA:

xx. Jah mit namn är vilma, ahah

xx. Jag spelar handboll och fotboll, oc båda är grymt roligt :)

xx. Jag är typ 1, 67 eller något?

xx. Jag älskar glut, lila, rosa och rött, det är mina favorit färger

xx. I skolan sa min lärare att jag var bäst i idrott och själv hatar jag matte lite slöjd och att skriva mycket



ahah bilden är gammal ;d

Kommentarer
Postat av: Daniella helander

åh gud va söt bild! :) <3

2011-08-12 @ 14:33:42
URL: http://daniellahellander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0 bloglovin